[:pl _i=”0″ _address=”0″ /]
INFORMACJE
- Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
- Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
- Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
- Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres: ul. Kilińskiego 2, 41 – 800 Zabrze lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected]
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
WARUNKI SKŁADANIA REKLAMACJI
Pisemnie na adres: ul. Kilińskiego 2, 41 – 800 Zabrze; lub w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz
(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć Produkt wadliwy na adres:
ul. Kilińskiego 2
41 – 800 Zabrze
DANE DO PRZELEWU
Studio Projektowe EFIMED Anna Młyńska
mBank S.A.: 28 1140 2004 0000 3902 7720 2041
KOSZTA DOSTAWY
- ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 200 ZŁOTYCH – GRATIS
- Paczkomat Inpost – 11,00 zł
- Paczkomat Inpost Pobranie – 26,00 zł
- Kurier Inpost – 13,00 zł
- Kurier Inpost Pobranie – 21,00 zł
- Kurier DHL – 15,00 zł
- Kurier DHL Pobranie – 20,00 zł
ODBIÓR OSOBISTY
Odbiór osobisty możliwy jest pod adresem
ul. Kilińskiego 2
41 – 800 Zabrze
Prosimy o wcześniejszą informację przybycia po towar.