CHCĘ DOKONAĆ

WYMIANY TOWARU

ZWROTU TOWARU

REKLAMACJI

  • Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni roboczych odstąpić od niej z podaniem przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres:

    EFIMED Anna Młyńska i Wspólnicy Sp.c.
    ul. Kilińskiego 2
    41 – 800 Zabrze


  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.

INFORMACJE OGÓLNE

  • Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
  • Odzież nie podlega zwrotowi ani wymianie jeśli:
    1. została uszkodzona (są ślady rozerwania mechanicznego)
    2. ma ślady po makijażu, antyperspirancie
    3. jest zabrudzona od antybiotyków, sierści kociej / psiej, tłustych plam i innych, które uniemożliwiają dalszą sprzedaż
    4. została wyprana i użytkowana
    5. zostały oderwane / odcięte etykiety z odzieży
  • Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością(etykiety,dodatki), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone ani w żaden sposób zabrudzone.
  • Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
  • Paczkę należy wysłać na adres siedziby.

    EFIMED Sp.c.
    ul. Kilińskiego 2
    41 – 800 Zabrze

     

  • Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem. W związku z pandemią możliwe jest opóźnienie w zakresie zwrotu.