CHCĘ DOKONAĆ
WYMIANY TOWARU
ZWROTU TOWARU
REKLAMACJI
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni roboczych odstąpić od niej z podaniem przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone pisemnie na adres:
EFIMED Anna Młyńska i Wspólnicy Sp.c.
ul. Kilińskiego 2
41 – 800 Zabrze - Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
INFORMACJE OGÓLNE
- Bez względu na to w jaki sposób zwracasz towar powinien on zostać zapakowany w odpowiedni sposób, uniemożliwiający uszkodzenie w trakcie transportu.
- Odzież nie podlega zwrotowi ani wymianie jeśli:
- została uszkodzona (są ślady rozerwania mechanicznego)
- ma ślady po makijażu, antyperspirancie
- jest zabrudzona od antybiotyków, sierści kociej / psiej, tłustych plam i innych, które uniemożliwiają dalszą sprzedaż
- została wyprana i użytkowana
- zostały oderwane / odcięte etykiety z odzieży
- Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością(etykiety,dodatki), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone ani w żaden sposób zabrudzone.
- Do zwracanego towaru proszę dołączyć wypełniony formularz zwrotu i dowód zakupu towaru. Nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu. Zwrot odesłany w ten sposób wraca do nadawcy, ponieważ nie jesteśmy w stanie odebrać takiej paczki.
- Paczkę należy wysłać na adres siedziby.
EFIMED Sp.c.
ul. Kilińskiego 2
41 – 800 Zabrze
- Zwrot pieniędzy realizujemy do 14 dni od daty odebrania nadesłanej paczki ze zwrotem. W związku z pandemią możliwe jest opóźnienie w zakresie zwrotu.